قیمت هتل های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 1395به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگرانتور کیش زمستان 94دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران

تور کیش اسفند 94غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ


هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش نوروز 1395می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش,هتل های قیمت مناسب کیش,قیمت هتل های کیش, , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: